21 Kasım 2012 Çarşamba

ILIMLI İSLAMIN VE OSMANLI DÖNEMİNDEKİ KÖKENLERİ

ILIMLI İSLAMIN VE OSMANLI DÖNEMİNDEKİ KÖKENLERİ

Osmanlı Devlet ricali ve kamuoyunun İslami değerlerden uzaklaşmasının sebepleri ;

Osmanlı devlet ricali geri kalmışlık vakıasının farkına varınca batıyı incelemeye görevliler sonra da egitime örgenciler gönderdi. Saray erkanıbugunun muslumanının cocuklarını İslami egitim için ihl lere ve kuran kuraslarına verip durumlarını takiü etmedikleri gibi onlar da cocuklarını hem burada hem orada dil ve medeniyet ögrenme gayretiyle başıboş bıraktılar. Belki batılı alimlerin olgun örgencilere İslam ülkesinde ders verdirilmesi metodu o nesli koruyabilirdi. Ama onlar ana dil gibi İngilizce Fransızca konuşmaya bunun için mürebbiyeler hocalar getirmeye ikna oldular. Evlerinde buyuk bir titizlikle seçilip gelen güzel alımlı genç mürebbiyeler ya da genç
yakışıklı erkek ögretmenler Osmanlı İstanbul saray elitinin çocuklarının ve ailelerinin beynini yıkadı. Dil edebiyatsız ögretilmez edebiyat da felsefesiz manasızdır mantalitesi batının eski yunandan beri hayatının tamamını cinsel yönden kirleten cinsel serbesti fikrini Osmanlı çocukalrının beynine kazıdı .beğendiğiyle ilişki kurma serbestliğindeki mürebbiye ve ögretmenler gelecegin Osmanlısını kirlettiler ve onlar dan cok sayıda ededi be siyasi akım mensubu ve sempatizanı türedi. Aslında Osmanlı da için için yaşanmaya başlayan ve merkezine medeniyet aşkının ve terakki gayretinin oturmadığı ama cinsel ve tensel şehvet ve hürriyetlerin batılı avam ve havass tarzının oturduğu bir yönetim ve idare degişikliği arzusu oturdu.
sultan abdulhamiti bu hevesle yanan asker sivil Osmanlı öndegelenleri hal ettiler ama kendileri degil Yahudi arkadaşlarına yaptırdılar. Çünkü şehvetin tatmini için yıkıma azmetmiş insanların din farkı yoktur ve önemsizdir.
ILIMLI İSLAMIN   VE  OSMANLI DÖNEMİNDEKİ KÖKENLERİ

 Osmanlı Devlet ricali ve kamuoyunun İslami değerlerden uzaklaşmasının sebepleri ;

Osmanlı devlet ricali geri kalmışlık vakıasının farkına varınca batıyı incelemeye görevliler sonra da egitime örgenciler gönderdi. Saray erkanıbugunun muslumanının cocuklarını İslami egitim için ihl lere ve kuran kuraslarına verip durumlarını takiü etmedikleri gibi onlar da cocuklarını hem burada hem orada dil ve medeniyet ögrenme gayretiyle başıboş bıraktılar. Belki batılı alimlerin olgun örgencilere İslam ülkesinde ders verdirilmesi metodu o nesli koruyabilirdi. Ama onlar ana dil gibi İngilizce Fransızca konuşmaya bunun için mürebbiyeler hocalar getirmeye ikna oldular. Evlerinde buyuk bir titizlikle seçilip gelen güzel alımlı genç mürebbiyeler ya da genç yakışıklı erkek ögretmenler Osmanlı İstanbul saray elitinin çocuklarının ve ailelerinin beynini yıkadı. Dil edebiyatsız ögretilmez edebiyat da felsefesiz manasızdır mantalitesi batının eski yunandan beri hayatının tamamını cinsel yönden kirleten cinsel serbesti fikrini Osmanlı çocukalrının beynine kazıdı .beğendiğiyle ilişki kurma serbestliğindeki mürebbiye ve ögretmenler gelecegin Osmanlısını kirlettiler ve onlar dan cok sayıda ededi be siyasi akım mensubu ve sempatizanı türedi. Aslında Osmanlı da için için yaşanmaya başlayan ve merkezine medeniyet aşkının ve terakki gayretinin oturmadığı ama cinsel ve tensel şehvet ve hürriyetlerin batılı avam ve havass tarzının oturduğu bir yönetim ve idare degişikliği arzusu oturdu. 
sultan abdulhamiti bu hevesle yanan asker sivil Osmanlı öndegelenleri hal ettiler ama kendileri degil Yahudi arkadaşlarına yaptırdılar. Çünkü şehvetin tatmini için yıkıma azmetmiş insanların din farkı yoktur ve önemsizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder